بازی!!!!!!!!!!!

تو جیب نفر بعدیت چی میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

متن خوش آمد گویی در هواپیماهای ایران...خخخخ

سلام بر همگی اینم یه پست خنده دار برید ادامه بخندید

راستی میگم خجالت زده نکنید انقد نظر میدی من متاسفانه کد امنیتی تو اینترنتم نمیاد چراشم نمیدونم

ادامه نوشته

گربه ها هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



داستان غمناک

این عکس چه حسی رو به شما میده؟؟؟



داستان عاشقانه و غم انگیز قرار!



صدا پاشنه‌ی چکمه‌هاش را می‌شنیدم. می‌دوید صِدام می‌کرد. آن‌طرفِ خیابان، ایستادم جلو ماشین...
نشسته بودم رو نیم‌کتِ پارک، کلاغ‌ها را می‌شمردم تا بیاید. سنگ می‌انداختم بهشان. می‌پریدند، دورتر می‌نشستند. کمی بعد دوباره برمی‌گشتند، جلوم رژه می‌رفتند. ساعت از وقتِ قرار گذشت. نیامد. نگران، کلافه، عصبی‌ شدم. شاخه‌گلی که دستم بود سَرْ خَم کرده داشت می‌پژمرد.
طاقتم طاق شد. از جام بلند شدم ناراحتیم را خالی کردم سرِ کلاغ‌ها.

ادامه ی داستان در ادامه
 

ادامه نوشته

پایان



غم




هرکی داستان غمناک دوست داره بخونه ادامه رو

ادامه نوشته

باز باران با ترانه

باز باران بی ترانه

با تمام بی کسی های شبانه

میخورد بر مرد تنها

میچکد بر فرش خانه

باز می آید صدای چک چک غم باز ماتم

من به پشت شیشه تنهایی افتاد 

نمیدانم...نمیفهمم...

کجای قطره های بی کسی زیباست؟

نمیفهمم چرا مردم نمیفهمند

که آن کودک که زیر ضربه شلاق باران سخت میلرزد

کجای ذلتش زیباست؟؟؟

نمیفهمم...

کجای اشک یک بابا

که سقفی از گل و آهن به زور چکمه باران

به روی همسر و پروانه های مرده اش آرام باریده

کجایش بوی عشق و عاشقی دارد؟؟؟

نمیدانم...

نمیدانم چرا مردم نمیدانند

که باران عشق تنها نیست

صدای ممتدش در امتداد رنج این دلهاست

نمیفهمم کجای مرگ ما زیباست؟؟؟

یاد آرم روز باران را

یار آرم مادرم در کنج باران مرد

کودکی ده ساله بودم

میدویدم زیر باران... از برای نان

مادرم افتاد

مادرم در کوچه های پست شهر آرام جان میداد

فقط من بودم و باران و گل های خیابان بود

نمیدانم کجای این لجن زیباست؟!!!

بشنو از من کودک من

پیش چشمم مرد فردا

" که باران هست زیبا از برای مردم زیبای بالا دست

و آن باران که عشق دارد... فقط جاریست برای عاشقان مست

و باران من و تو درد و غم دارد"

خدا هم خوب میداند

که این عدل زمینی عدل کم دارد...

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTWxp9la1NQq1RPNX9nypj8FCA6U6BI3HNkN2qpzuQ0xPuI0LSE

عروسی....اخ جون....بادا بادا مبارک بادا

سیلاااااااااااااااااااااااام بر همگی من دوبار اووووووووووومدم:-2-32-:

میدونم میخواین سر به تنم نباشه

میدونم منم دوستتون دارم

دیـــــــــــــونــــــــــــم خودتونید

ای بابا زیاد ابراز محبت نکنید عزیزانم(به نظرتون یه ادم چقد میتونه واسه خودش نوشابه باز کنه؟)

این افکار من دوباره جفت پا پرید وسط انگار ادم بشو نیست که نیست ای خـــــــــــــــداااااااااااااااا:-2-43-:

حالا ببخشید دوزتانم الان امتحانام شروع شده برام دعا کنید

ادامه یه داستان زیبا گذاشتم البته داستان کوتاهه هرکی نخونه سرش کلاه رفته حالا من گفتم که نگین نگفتم(خودت فهمیدی چی گفتی؟؟):-2-19-:

ای بابا باز این افکار من جفت پا اومد وسط ای بابا من هر وقت گفتم خاک انداز تو بیا وسط قر بده(خاک تو سرت با این جملت)شن لب ساحل بریزه تو سر خودت افکار جان

اها راستی دارم رمان مینویسم اینم ادرسش :

http://www.forum.98ia.com/t1132067.html

وب هم ساختم اینم ادرسش:

http://vil.blogfa.com/

حالا برید ادامه زیاد وقتتنو نگیرم:-118-:درمورد عروسیه من که خودم ترکیدم از بس خندیدم

نظر هم یادتون نره

ادامه نوشته

رمان 6

اینم ادامه ی رمان کیمیا جونممممممممممممممممممم

ادامه نوشته

داستان های کوتاه 1

سیلام ببخشید میدونم از دستم اتیشین ولی تو رو جان ننه هاتون بیخی

بابا جان اینترنتم قطع بود عوضش برید ادامه داستان کوتاه بخونید

بازم معذرت

ادامه نوشته

رمان5


Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

(عاشق)

 

پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم . دختر لبخندی زد و گفت ممنونم . تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد ... حال دختر خوب نبود ... نیاز فوری به قلب داشت ... از پسر خبری نبود ... دختر با خودش میگفت : میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی ... ولی این بود اون حرفات ... حتی برای دیدنم هم نیومدی ... شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم ... آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید ...

 

چشمانش را باز کرد . دکتر بالای سرش بود . به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده . شما باید استراحت کنید ... درضمن این نامه برای شماست . دختر نامه رو برداشت ولی اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد . بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود : سلام عزیزم . الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام . از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم . پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم ... امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه .



اینم پست جدید رمان ممنون از ابجی کیمیا که همشو میخونه و نظر هم میده

ادامه نوشته

رمان4

ببخشید اینم ادامه.شرمنده نتم قطع بود خوشملام

ادامه نوشته

رمان 3

سلام دوستای عزیزم این اخرین مطلب منه اینهمه مدتی که زنده بودم و کنارتون بودم بهترین زمان عمرم بود الان در اخرین لحظاتم و اخرین نفسهایم میگویم تمامتان را دوست دارم ببخشید خیلی اذیتتون کردم.دوستدار شما ویولت



ببخشید دوستانم راستش


تو جو داستان بودم والان میخوام برم ددر په خالی بستم


برید ادامه رمانمون منتظرتونه نظر یادتون نره گلای خودمممممممممممممم

ادامه نوشته

رمان 2

سیلاااااااااااااااااااااااااااااام من دوباره اوووووووووووومدم


رئيس: خجالت نمي‌كشي تو اداره داري جدول حل مي‌كني؟

كارمند: چكار كنيم قربان، اين سروصداي ماشينها كه نمي‌ذاره آدم بخوابه!


ﯾﻪ ﭘﺎﮐﺖ ﺷﯿﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﯿﺪﺵ ﻣﺎﻟﻪ ﻓﺮﺩﺍﺱ!!

ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺑﺨﻮﺭﻣﺶ ﯾﺎ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﻪ؟!


واقعا شانس آوردیم بیشتر بیماریها رو اون اوایل خارجی ها کشف کردند

.و اسم خودشونو گذاشتن روش وگرنه مثلا بجای پارکینسون

.باید میگفتیم مرض کامبیز یا تب اقدس یا درد حاج مرتضی وبرادران به غیر مجتبی


با رفیقم وایسادیم کنار اتوبان یه موتوری با صد تا سرعت از کنارمون رد شد .

دوستم میگه موتور بود ؟ میگم : پ ن پ میگ میگ بود!


برین ادامه بازم رمان خوشگلمووووووووووووووون بخش دوم
نظر هم یادتون نره


ادامه نوشته

قبل از ازدواج و بعد از ازدواج

سیلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام :-2-25-:من برگشتممممممممممممم:):-2-32-:



:-2-41-:قبل از ازدواج:



مرد: دیگه نمیتونم منتظر بمونم
:-104-:


زن:میخوایی از پیشت برم؟
:-2-34-:


مرد: فکرشم نکن
:-119-:


زن:منو دوست داری؟
:-2-14-:


مرد: البته
:-2-26-:


زن: تاحالا بهم دوروغ گفتی؟
:-2-17-:


مرد: نه چرا این سوال میپرسی؟
:-2-43-:


زن: منو مسافرت می بری؟
:-2-04-:


مرد: مرتب
:mrgreen:


زن: منو کتک میزنی؟
:-2-35-:


مرد: به هیچ وجه
:-2-28-:


زن:میتونم بهت اعتماد کنم؟
:-2-19-:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

2-بعد از ازدواج:همین متن رو از پایین به بالا بخوانید:-2-06-:


عاقد سر سفره عقد : عروس خانم وکیلم؟

پَــــ نَ پَــــ دکتری ! دعوتت کردیم سطح مجلس بره بالا

نظر یادتون نره:-2-40-:راستی یه رمان تو ادامه هست که تا تهشو بعدا ادامه داره بخونین خیلی قشنگه هرکی نخونه از زمان و زمین عقب افتاده.اسم رمانو نمیگم.

ادامه نوشته

سوال رایج و هندونه ها



برید ادامه با هندونه ها خوش باشید

ادامه نوشته

نویسنده ها ادامه موضوع جدّیه

سیلام من اومدم


جدا از شوخی نویسنده ها ادامه موضوع جدّیه خیلی هم جدیه رمز همون رمز همیشگیه

تذکر:حرفمو به شوخی نگیرین

ادامه نوشته

خودت ببین

سیلام بازم اومدم

[

برید ادامه میپوکید از خنده

ادامه نوشته

:)))))

اگه یه شب که یکدفعه ازخواب پامیشی باهمچین صحنه ای مواجه بشی چکارمیکنی؟!:-2-20-:


من که میرم جلو باهاش سلام و علیک میکنم:-2-25-::-118-: اگه ادم خوبی بود اگرم نه:-2-20-: که دوتا پا دارم یه ده بیستا دیگه:-2-35-: قرض میکنمو الفرار میزنم به چاک :-2-06-::-2-06-:چون ادم مشخصی هم نیست که جفت پا برم تو صورتش:-2-09-:


منتظر نظراتتون هستم دوستانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

:)

سیلام سیلام بعد مدتها اومدم یه نوشته ی خوشگل گذاشتم برید ادامه بخونید دوستان خوشمل خودم
ادامه نوشته

اگه گفتی من کیم؟قسمت اخر

سلااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با ادامه ی رمانمون لطفا برای رمان هم نظر بدید خودم این قسمتو خیییییییییییییییییییییلی دوست دارم میخوام شماهم حتما بخونید خودم شخصا پکیدم انقده خندیدم این قسمت کل کل و دعوا زیاد داره





ادامه نوشته

اگه گفتی من کیم؟(9)

سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم

نظر هم فراموش نشه

میخوام ببینم بخاطر رمان چندتا نظر میدید

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیم؟(8)

سیلام سیلام من اومدم



فقط برای خندههههههه

رمان در ادامه نظر فراموش نشهممنون

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیم؟(7)


سیلام من اومدم با ادامه ی رمانمون

برید ادامهنظر یادتون نره

تو این قسمت بهار بدجور حال ویکی رو میگیره پس حتما بخونیدVBIran Pro

ادامه نوشته

نویسنده ها ادامه

بچه ها بچه ها بچه ها سریعتر بیاید ادامه میخوام یه نظر سنجی بکنم پلییییییییییییییییییییییییز

نویسنده ها سرییییییییییییییییییییییییییییییییییع

ببخشید میدونم یه پست گذاشتم ولی اینو باید میگفتم

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیم؟(6)

سیلام به دوستان خودماومدم با ادامه ی داستانمون


بچه ها نظرات کم شدهبرید ادامه داستان اگه گفتی من کیم 6 در ادامه

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیم؟(5)

 رمان رو هم بخونید قسمت 5اگه گفتی من کیم

رمان در ادامه نظر یادتون نره

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیم؟(4)


سلاااااااااااااااااام من اومدم با قسمت 4 داستانمون

بچه ها شرمنده غزاله جون میگه روزی یه پست وگرنه بازم میذاشتم ولی به خدا نظرا کم شده .خداجووونم


 به نظر شوماشخصیت من کدومه؟مال شما چی؟

همتونو دوستون دارم قربونم برید

با کله برید ادامه نظر هم فراموش نشهاین قسمت خیلی جالبه

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیم؟(3)


 


سلام بچه ها منو فراموش کردید که نظر نمیدید؟

عیب نداره اینم قسمت سوم رمان .اونایی که منو یادشونه نظر فراموش نشه.

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیم؟(2)

 

سیلام سیلام من اومدم با رمان اگه گفتی من کیم قسمت دوم.

 بچه ها نظرا کمه خیلی کمه نکنه خوشتون نیومد؟اگه نیومده بگید براتون یکی  دیگه بذارم.

  برید ادامه :


ادامه نوشته

چشماتونو ببندید و فقط گاز بدید برین پایین!!!


عکس تو ادامه هستش برید ببینید.

نظر یادتون نره راستی رمان گذاشتم برید بخونید خیییلی خنده داره اکشن هم هست

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیم؟(1)


سیلام سیلام اومدم با رمان اگه گفتی من کیم

رمان ایرانی و عاشقانه اگه گفتی من کی ام؟! | خیر ندیده کاربر انجمن نودهشتیا

اینم خلاصه:بهار راد ۲۱ساله لیسانه معماری بر حسب عمل انجام شده مجبور به ازدواج زوری(البته زوریه زوری هم نه) با نوه ی دوست پدر بزرگش می شه اما چون پسره پول داره تصمیم کبری می گیره که اول خوب پسره(پرهام) بچاپه و بعد...
موضوع:کمدی،عشقی،اکشن،یکمم تخیلی(بزن بزنم زیاد داره)


با کلّه برید ادامه نظر یادتون نره

ادامه نوشته

رمان بذارم؟

بچه ها میخوام رمان بذارم بیاید نظر بدید .

 

.چی بذارم؟

۱: اجتماعی

۲: طنز

۳:عشقی

۴: گریه دار

۵: ترسناک

 

یه کدوم از این ۵ تارو بگید تا نظرسنجی انجام بشه.

 


ادامه چندتا از عکسا با خلاصه گذاشتم برو ببین بعد بیا نظر فراموش نشه

ادامه نوشته

حالا بگو:)))

من همه شو می خوام شما کدوووم؟؟؟



منو میگی:)

از کدوم بیشتر از همه بدت میاد؟؟؟؟؟من خودم 1خییییییلی   -3-5-6

1.مار                             3.ملخ                             5.مارمولک                            

2.سوسک                         4.عنکبوت                           6.موش                             

حالا حس کن همون تو لباسته یا روی صورتت حستو بگو

من که همینطور جیغ بنفش میزنم و بالا پایین میپرم0


یه خونه خالــــــی هم نداریم ...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
با خودمون و خدای خودمون خلوت کنیم ... :| =))))
چیـــــــــــــــه ؟ فک کردی ما از اوناشیم ؟؟؟
برو برو از خدا بترس !!! :|


ادامه و نظر یادتون نره


ادامه نوشته

عاشق

بچه ها نظرات کم شده میخواید من مطلب نذارم؟

برید ادامه

ادامه نوشته

هوهوووووووو


 

 

جواب بدیییییییین

ادامه فراموش نشه

ادامه نوشته

هک وبلاگ

نویسنده های عزیز وبلاگ خبر توی ادامه خبر جالب

رمز همون رمز همیشگیه جدیده

ادامه نوشته

سوال داری بیا بپرس:))

واییییییییییی چه خوشمله



دوستان عزیز میتونید 4سوال ازم بپرسید قول میدم جوابای راست بهتون بدم فقط سوالایی مثه محل زندگی و نام نباشه بقیه سوالارو آزادید


دلت از کی پره؟


تو کدوم فازی؟


faz.jpg


بقیه در ادامه


ادامه نوشته

ترول های جالب

راستی بچه ها یه سوال کسی نمیدونه ابجی غزاله کجاس یا بقیه ی کسایی که نیستن مثلا ابجی ریحانه؟



برو ادامه

ادامه نوشته

یه سوال جالب حتما جواب بدید


یک درخت بسیار بسیار بلند نارگیل بود و 4 حیوان زیر :
یک شیر
یک میمون
یک زرافه
و ...
یک سنجاب
آنها تصمیم گرفتند که مسابقه بدهند تا ببینند که کدامیک برای
برداشتن یک موز از درخت از همه سریعتر است

فکر میکنی کدامیک برنده می شود؟
جواب سوال بازگو کننده شخصیت توست
پس بادقت فکر کن

جواب را در زیر ببینید

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

برو ادامه

ادامه نوشته

ضدحال

بزرگترین ضد حال به دیگران اینه که

.

.

.

.

.

.

وقتی کسی خونه نیست صدای تلویزیون رو تا آخر زیاد کنیم و بعد

 

خاموشش کنیم و از خونه بزنیم بیرون تا نفر بعدی که میخواد

 

تلویزیون رو روشن کنه برق از سه فازش بپره امتحان کنین آی حال


میده ... آی حال میده ...


ادامه برید:


ادامه نوشته

فقط خانم‌ها بخونند…

خانوما بیان ادامه حتما ولی اقایون فقط باجنبه هاش بیان

قصد دعوا ندارم فقط شوخیه

درمورد دخترا هم گاهی میذارم

فقط بخندید و نظر بدید

همه ادمیم زن و مرد نداره برای همین دعوا بی دعوا

 باجنبه ها با کله برید ادامه

ادامه نوشته

تنهای تنها

وقتــــی می رفت
گـــــفت تو را هم می بـــــرم
گفتـــــم کجا ؟!
گفت از یـــــادم


ادامه یادتون نره

ادامه نوشته

چندتا از دروغ های مشهور :

. فقط امضای رئیس مونده
. این لباس جنسش ترک اصله
. به چشم خواهری میبینمش
. همه بچه ها خوشگلن
. از فکر تو تا خود صبح بیدار بودم
. این آخرین سیگاریه که میکشم
. منو تو جوونیام ندیدی
. این بهترین کادوییه که تو زندگیم گرفتم
... . مرسی من نمیخورم، رژیم دارم
. از این همه یه دونه مونده، همش رو فروختم
. عموم فوت کرده بود نتونستم بیام
. مادر نزاییده کسی رو که چپ نگام کنه
. خونه رو تخلیه کنین پسرم ازدواج کرده

. شما فرم رو پر کنین ما باهاتون تماس میگیریم




برین ادامه خوشگلا.راستی نظر یادتون نره


ادامه نوشته

کدوم؟ا

۱. یکی دلش به صد دل بنده..

 ۲٫ یکی صد دل, به یه دل می بنده..

 ۳٫ یکی یه دل , به یه دل می بنده و تا اخر پایبنده..

  4 یکی نمی دونه دلش به کی بنده..

 ۵٫ یکی هر بار به یکی دل می بنده..

 ۶٫ یکی دل می بنده که بخنده..

 ۷٫ یکی هم دلش اکبنده , مونده به کی دل ببنده

 ۸٫ یکی هم دلش شکسته و منتظره یه بنده

 حالا تو دلت شماره چنده؟



ادامه مطلب یادتون نره

ادامه نوشته

اولین حرف برا خنده

گون از نسیم پرسید هوس سفر نداری ز غبار این بیابان ؟
نسیم هم برگشت با یه نگاهی عاقل اندر سفیه گفت : خبر از قیمت بلیطا داری شوما ؟ آر یو کیدینگ می ؟

خخخخخخخخخخخخ

برید ادامه مطلب جالبه

ادامه نوشته