قيام آبي جمعه آبي ...
اشک لنگی به راست بیا تا برویم
جمعه روز آبی هاست بیا تا برویم
تیم علي جوون سوراخه بیا تا برویم !

مطالب داغ داغه آبي
.
.
.

سرشار از زيبايي و شايستگي باشه...
ولي نتونه تو مسابقه دختر شايسته دنيا شرکت کنه...!
به سلامتي تمامي دختران زيبا و نازنين ايراني که اگه پاش برسه از تمامي اون دختر ها شايسته ترن...:)
دختر شایسته ی آمریکا

دختر شایسته ی فیلیپین استرالیا و آمریکا

ببخشید دوستانم راستش
تو جو داستان بودم والان میخوام برم ددر په خالی بستم
برید ادامه رمانمون منتظرتونه نظر یادتون نره گلای خودمممممممممممممم
جاتون خالی خیلی حال داد سفرو میگمااااااااا..
.
.
بچه ها من تو وب خودم جشن گرفتم ساعت 2 بخور بخورههههههههههه...
خوشحال میشم بیاین...
اینم آدرس:
http://hhhhhhkkkkk282828.blogfa.com
جشن شروع شده بدیید بیاید

---------------------------------------------------------------
به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه يخ ... ، میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ، میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است
---------------------------------------------------------------
نکته زمخت و نه چندان ظريف : هیچ وقت به رسانه ها کاملا اعتماد نکنید ، میدونید چرا ؟ چون اگر تبلیغات ماهواره را ملاک قرار بدهیم، مردم ایران کچلهای چاقی هستند که ناتوانی جنسی دارند و میخواهند یک هفتهای ویزای کانادا بگیرند و اگر تلویزیون داخلی را ببینید خلاصه خبرهای صدا و سیما این است : باور کنید اوضاع در همه جای دنیا از ایران بدتر است
---------------------------------------------------------------
شوتيه عينكش را دور دستش می چرخونه بعد میزنه چشمش، سرش گیج میره میخوره زمین هوا ميره ، نمیدونی تا کجا ميره
---------------------------------------------------------------
پسره تو خواستگاری از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟ دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست. پسره می گه: آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه
---------------------------------------------------------------
از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم!
---------------------------------------------------------------
حکمتی برای فهيمان : يارو داشته دنبال جاي پارك مي گشته اما پيدا نمي كرد! در همون حال گشتن به خدا ميگه: خدايا اگه يه جاي پارك برام پيدا كنيا من نماز مي خونم، روزه مي گيرم كه يه دفعه يه جاي پارك مي بينه و به خدا مي گه! خدا جون نمي خوادخودم پيدا كردم
---------------------------------------------------------------
رئيس: خجالت نميكشي تو اداره داري جدول حل ميكني؟ كارمند: چكار كنيم قربان، اين سروصداي ماشينها كه نميذاره آدم بخوابه!
---------------------------------------------------------------
اين جريان واقعی است : يکی از دوستان دکتر تعريف ميکرد برای يه بنده خدائی شياف تجويز کردم ، يارو رفت و يکهفته بعد اومد گفت آقای دکتر حالم خوب نشد بدتر هم شدم گفتم چرا ، گفت نميدونم تا اين کپسول ها که دادين را ميخورم دلم آشوب ميشه
---------------------------------------------------------------
غضنفر ميميره ميره اون دنيا، ازش ميپرسن چي شد مُردي؟ ميگه داشتم شير ميخوردم ! ميگن: شيرش فاسد بود؟ ميگه نه بابا، گاوه يهو نشست
---------------------------------------------------------------
پسر: منم همینطور!




نویسندگان محترمممممممممممم عکسمووووووووووو در
ادامــــــــــــــه ی مطلب گذاشــــــــــــــتم اگــــــــــــه دوست
داریـــــــــــــــن برین ببینید(رمز همیشگی)

زندگی ها خیلی سخت شده ها؟
ببین این یارو بچه داره هنوز مثل ماها عمل می کنه...
D:


من ی گله ی بزرگ دارم آخه چرا وقتی که من خودم هستم جای من ناظرتمو تعید میکنید 
بابا چرا آخه با احساسات مردم بازی میکنید نکنید گنا دارم 
اول یه سئوال:
کی این بادکنکارو تو وب ول داده؟؟:|
من هر دفعه میام وب ، عین اکبر بیکار میشینم اینارو میترکونم:|
خواهشا رسیدگی کنید:|
تچکر:|

بدون هیچ شکی معلومه. .. پسرا :|
البته به جز آقا مهدی (۶۶) :)

تو ادامه مطلب براتون سوغاتی های مسافرتی که چند وقت پیش رفتمو آوردم...برید ببینید
دخمل پسرا کدووووووووووووووووووووووووووووووووووووم؟؟؟؟؟؟
من که ۲ ، ۳
سیلام سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااام من آمدمممممممممم 
خوب خوش اومدم دیه
دلتون برام تنگیده بود نه؟؟
میدونستم جوابتون آره هستش
راستش میخواستم بگم که:
من این هفته از ۲ شنبه تا ۵ شنبه نیستم
دارم میرم اردبیل و ارومیه اگه خدا بخواد![]()
دلم برای همتون خعیلی میتنگه
THE END
تفاوت پسرا با مارمولك:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شوخى كردم بابا!
پسرا هيچ تفاوتى با مارمولك ندارن![]()
![]()
ادامه مطلب.......
دختر بودن عیب نیست یه مریضیه...! بعععله!

كارمند: چكار كنيم قربان، اين سروصداي ماشينها كه نميذاره آدم بخوابه!
ﯾﻪ ﭘﺎﮐﺖ ﺷﯿﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﯿﺪﺵ ﻣﺎﻟﻪ ﻓﺮﺩﺍﺱ!!
ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺑﺨﻮﺭﻣﺶ ﯾﺎ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﻪ؟!
واقعا شانس آوردیم بیشتر بیماریها رو اون اوایل خارجی ها کشف کردند
.و اسم خودشونو گذاشتن روش وگرنه مثلا بجای پارکینسون
.باید میگفتیم مرض کامبیز یا تب اقدس یا درد حاج مرتضی وبرادران به غیر مجتبی
با رفیقم وایسادیم کنار اتوبان یه موتوری با صد تا سرعت از کنارمون رد شد .
پسر: با حسرت نگاه میکنه بعد اگه رانندش دختر باشه خودشونو میندازن جلوی ماشین تا شاید فرجی شه.
منم خوبم خخخخخخ![]()
خاله اومده اگه گفتید با چی اومده خخخخ ![]()
خوب معلومه با ی صندلی خخخ ![]()
البته از نوع داغش به به چی بشه ! ![]()
بگم کی میشه یا نه !
بزار بگم !![]()
بگم !![]()
بابا ولم کن دیگه من گفتم !![]()
اه داری میری رو اعصابم اصلا میگم !![]()
-
--
-
--
باش بابا چرا میزنی نمیگم !
اصلا با همتون قهرم صندلی بی صندلی ![]()
![]()
خخخ شوخی کردم خوب معلومه مهدی کوچولوی سایت میشنه مهدی 66 نه مهدی خالی میشینه
از همین الان شروع شد بزنید بریم تا این آقا کوچولو رو بسوزونیم ![]()

بگو سیب ................................................... .....
آفرین فعلا بای ![]()
