قيام آبي جمعه آبي ...


دربی منتظر مـــاست بیــا تــا برویـــم
اشک لنگی به راست بیا تا برویم
جمعه روز آبی هاست بیا تا برویم
 تیم علي جوون سوراخه بیا تا برویم !



مطالب داغ داغه آبي
.
.
.

ادامه نوشته

حواس


............

MiSs WorlD

فقط یه دختر ایرونی میتونه...

سرشار از زيبايي و شايستگي باشه...

ولي نتونه تو مسابقه دختر شايسته دنيا شرکت کنه...!

به سلامتي تمامي دختران زيبا و نازنين ايراني که اگه پاش برسه از تمامي اون دختر ها شايسته ترن...:)


دختر شایسته ی آمریکا

دختر شایسته ی فیلیپین استرالیا و آمریکا



رمان 3

سلام دوستای عزیزم این اخرین مطلب منه اینهمه مدتی که زنده بودم و کنارتون بودم بهترین زمان عمرم بود الان در اخرین لحظاتم و اخرین نفسهایم میگویم تمامتان را دوست دارم ببخشید خیلی اذیتتون کردم.دوستدار شما ویولت



ببخشید دوستانم راستش


تو جو داستان بودم والان میخوام برم ددر په خالی بستم


برید ادامه رمانمون منتظرتونه نظر یادتون نره گلای خودمممممممممممممم

ادامه نوشته

سییییییییییییلللللللللللللااااااااااممممممممم

من برگشتم.......

جاتون خالی خیلی حال داد سفرو میگمااااااااا..

.

.

بچه ها من تو وب خودم جشن گرفتم ساعت 2 بخور بخورههههههههههه...

خوشحال میشم بیاین...


اینم آدرس:

http://hhhhhhkkkkk282828.blogfa.com

جشن شروع شده بدیید بیاید

درسته ؟



آره والا ...
نه هر گوشيا ... آيفون و تبلت و صد تا كوفت و زهر ماره ديگه


امام زمان

ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﻋﺞ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ
ﺩﺍﺭﯼ؟
ﮔﻔﺖ: ﺁﺭﻩ ! ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﻡ
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﺣﺠﺎﺏ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﯾﺎ
ﻧﻪ؟
ﮔﻔﺖ: ﺁﺭﻩ!
ﮔﻔﺘﻢ : ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺁﻗﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ
ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻤﯿﺪﯼ؟
ﮔﻔﺖ: ﺧﺐ ﭼﯿﺰﻩ.…! ﻭﻟﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ
ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﻋﺞ ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺑﻪ ﺩﻟﻪ
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻑ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ
ﻧﯿﺴﺖ ، ﺑﻪ ﺩﻟﻪ ﺑﺪﻡ ﻣﯿﺎﺩ
ﮔﻔﺖ: ﭼﺮﺍ؟
ﺑﺮﺍﺵ ﯾﻪ ﻣﺜﺎﻝ ﺯﺩﻡ:
ﮔﻔﺘﻢ: ﻓﺮﺽ ﮐﻦ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺑﻬﺖ ﺧﺒﺮ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ
ﺷﻮﻫﺮﺕ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪﻩ ﻭ
ﺍﻻﻥ ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺷﺎﻡ
ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻩ. ﺗﻮ ﻫﻢ ﺳﺮﺍﺳﯿﻤﻪ ﻣﯿﺮﯼ ﻭ ﻣﯽ
ﺑﯿﻨﯽ ﺑﻠﻪ!!!! ﺁﻗﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ
ﺩﻝ ﻣﯿﺪﻩ ﻭ ﻗﻠﻮﻩ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻩ.ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﯽ
ﻭ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﯽ: ﺍﯼ ﻧﺎﻣﺮﺩ! ﺑﻬﻢ ﺧﯿﺎﻧﺖ
ﮐﺮﺩﯼ؟
ﺑﻌﺪ ﺷﻮﻫﺮﺕ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﮕﻪ :
ﻋﺰﯾﺰﻡ! ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ. ﺑﻌﺪ ﺗﻮ
ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﯽ: ﺍﮔﻪ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮐﯿﻪ؟ ﭼﺮﺍ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪﯼ؟
ﭼﺮﺍ ﺁﻭﺭﺩﯾﺶ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ؟ ﺍﻭﻧﻢ ﺑﺮ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﻩ
ﻣﯿﮕﻪ: ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻇﺎﻫﺮ ﺭﻭ ﻧﺒﯿﻦ! ﻣﻬﻢ ﺩﻟﻤﻪ!
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺑﻪ ﺩﻟﻪ…
ﺩﯾﺪﻡ ﺣﺎﻟﺘﺶ ﻋﻮﺽ ﺷﺪﻩ
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ: ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﻪ ﺷﻮﻫﺮﺕ
ﻧﻤﯿﮕﯽ: ﻣﺮﺩﻩ ﺷﻮﺭ ﺩﻟﺖ ﺭﻭ ﺑﺒﺮﻥ؟ ﺗﻮ
ﻧﺸﺴﺘﯽ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻋﺸﻘﺒﺎﺯﯼ ﻣﯽ
ﮐﻨﯽ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺩﻟﻢ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ
ﺩﺍﺭﻡ؟ ﺣﺮﻑ ﺷﻮﻫﺮﺕ ﺭﻭ ﺑﺎﻭﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ؟
ﮔﻔﺖ: ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﮐﻪ ﻧﻪ! ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ ﮐﻪ
ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ، ﭼﻄﻮﺭ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﻢ؟
ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ
ﮔﻔﺘﻢ: ﭘﺲ ﺣﺠﺎﺑﺖ.…
ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﺵ ﺟﻤﻊ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ
ﺭﻭﺳﺮﯼ ﺍﺵ ﺭﻭ ﮐﺸﯿﺪ ﺟﻠﻮ
ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﻟﺮﺯﻭﻧﺶ ﮔﻔﺖ: ﻣﻦ ﺟﻮﻧﻢ ﺭﻭ
ﻓﺪﺍﯼ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻧﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ، ﺣﺠﺎﺏ ﮐﻪ
ﻗﺎﺑﻠﺶ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﺍﺯ ﻓﺮﺩﺍ ﺩﯾﺪﻡ ﺑﺎ ﭼﺎﺩﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ
ﮔﻔﺘﻢ: ﺑﺎ ﯾﻪ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻫﻢ ﻣﯿﺸﺪ
ﺣﺠﺎﺏ ﺭﻭ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﮐﺮﺩ!
ﺧﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻢ ! ﻭﻟﯽ ﺍﻣﺎﻡ
ﺯﻣﺎﻧﻢ ﭼــــــﺎﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ
ﻣﯽ ﮔﻔﺖ: ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺁﻗﺎ ﺩﺍﺭﻩ
ﺑﻬﻢ ﻟﺒﺨﻨــــــــــﺪ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ.
ﺣﺎﻻ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺷﺖ ﺍﻭﻣﺪ ﮐﭙﯽ ﮐﻦ.....
ﺁﺟﺮﮐﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﯾﺎ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ

خخخخخخ

---------------------------------------------------------------

به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه يخ ... ، میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ، میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است

---------------------------------------------------------------

نکته زمخت و نه چندان ظريف : هیچ وقت به رسانه ها کاملا اعتماد نکنید ، میدونید چرا ؟ چون اگر تبلیغات ماهواره را ملاک قرار بدهیم، مردم ایران کچل‌های چاقی هستند که ناتوانی جنسی دارند و می‌خواهند یک هفته‌ای ویزای کانادا بگیرند و اگر تلویزیون داخلی را ببینید خلاصه خبرهای صدا و سیما این است باور کنید اوضاع در همه جای دنیا از ایران بدتر است

---------------------------------------------------------------

شوتيه عينكش را دور دستش می چرخونه بعد میزنه چشمش، سرش گیج میره میخوره زمین هوا ميره ، نمیدونی تا کجا ميره

---------------------------------------------------------------

پسره تو خواستگاری از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟ دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست. پسره می گه: آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه

---------------------------------------------------------------

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم!

---------------------------------------------------------------

حکمتی برای فهيمان : يارو داشته دنبال جاي پارك مي گشته اما پيدا نمي كرد! در همون حال گشتن به خدا ميگه: خدايا اگه يه جاي پارك برام پيدا كنيا من نماز مي خونم، روزه مي گيرم كه يه دفعه يه جاي پارك مي بينه و به خدا مي گه! خدا جون نمي خوادخودم پيدا كردم

---------------------------------------------------------------

رئيس: خجالت نمي‌كشي تو اداره داري جدول حل مي‌كني؟ كارمند: چكار كنيم قربان، اين سروصداي ماشينها كه نمي‌ذاره آدم بخوابه!

---------------------------------------------------------------

اين جريان واقعی است : يکی از دوستان دکتر تعريف ميکرد برای يه بنده خدائی شياف تجويز کردم ، يارو رفت و يکهفته بعد اومد گفت آقای دکتر حالم خوب نشد بدتر هم شدم گفتم چرا ، گفت نميدونم تا اين کپسول ها که دادين را ميخورم دلم آشوب ميشه

---------------------------------------------------------------

غضنفر مي‌ميره مي‌ره اون دنيا، ازش مي‌پرسن چي شد مُردي؟ ميگه داشتم شير مي‌خوردم ! ميگن: شيرش فاسد بود؟ ميگه نه بابا، گاوه يهو نشست

---------------------------------------------------------------


کدوم؟

زنگ تلفن...
دختر: سلام
پسر: سلام عشقم، چطوری؟
دختر: مرسی عزیزم
پسر: آخر هفته وقت داری که با هم باشیم؟
دختر: نه عزیزم، عروسی خاله‌ام هست و روز قبل و بعدش هم سرم شلوغه‌ 
پسر: آها. باشه. برنامه ریخته بودم ببرمت خرید، برات یه آیفون ۵ بخرم با اون لباسی که چند وقته ازم خواسته بودی.
دختر: حتما میام پس عزیزم. حتی اگه بخوای کل آخر هفته هم پیشت میمونم عشق من
پسر: پس عروسی چی میشه؟
دختر: کدوم عروسی؟ شوخی کردم!

پسر: منم همینطور!




نویسندگان محترمممممممممممم عکسمووووووووووو در

ادامــــــــــــــه ی مطلب گذاشــــــــــــــتم اگــــــــــــه دوست

داریـــــــــــــــن برین ببینید(رمز همیشگی)



ادامه نوشته

جوکـ+معما

                                  یه جوک18+ویه معما

ادامه نوشته

ینی تا این حد؟؟؟؟؟

زندگی ها خیلی سخت شده ها؟

ببین این یارو  بچه داره هنوز مثل ماها عمل می کنه...

D:

شوهرمو

ببینید چه شوهر خوبی دارم !I Love You


من ی گله ی بزرگ دارم آخه چرا وقتی که من خودم هستم جای من ناظرتمو تعید میکنید 36_1_4.gif


بابا چرا آخه با احساسات مردم بازی میکنید نکنید گنا دارم 3_8_14.gif

قبول دارین؟؟:|

اول یه سئوال: 


کی این بادکنکارو تو وب ول داده؟؟:|

من هر دفعه میام وب ، عین اکبر بیکار میشینم اینارو میترکونم:|

خواهشا رسیدگی کنید:|

تچکر:|


بدون هیچ شکی معلومه. .. پسرا  :| 

البته به جز آقا مهدی (۶۶) :)


سوغاتی

سلام...

تو ادامه مطلب براتون سوغاتی های مسافرتی که چند وقت پیش رفتمو آوردم...برید ببینید

ادامه نوشته

جکککککککککککک

لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی!

مرد : قسم می خوری که منو به خاطر پولهام دوست نداری؟ زن : هزار تومن بده تا قسم بخورم!

مردها مثل جای پارک (پارکینگ) هستن خوباشون که قبلا اشغال شده بقیشون که مونده یا کوچیک هست یا جلو در مردم!

میگن مردهای مجرد کمتر از مردهای متاهل عمر میکنند ، اما مردهای متاهل بسیار بیشتر از مردهای مجرد آرزوی مرگ می کنند!

ستاد زبان فرانسه در مورد مذکر یا مونث بودن اسمها توضیح میداد که پرسید :
کامپیوتر مذکر است یا مونث؟
همه دانشجویان دختر جنس رایانه را به دلایل زیر مرد اعلام کردند:

- وقتی به آن عادت می کنیم گمان می کنیم بدون آن قادر به انجام کاری نیستم.
- با آن که داده های زیادی دارند اما نادانند.
- قرار است مشکلات را حل کنند اما در بیشتر اوقات معضل اصلی خودشانند.
- همین که پایبند یکی از آنها شدید متوجه میشوید که اگر صبر کرده بودید مورد بهتری از آن نصیبتان می شد.

دخملی و پسملی ها کدووووم؟

h9848_1186094_346618098806.jpg

 

دخمل پسرا کدووووووووووووووووووووووووووووووووووووم؟؟؟؟؟؟

 

من که ۲ ، ۳

 

 

   سیلام سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااام من آمدمممممممممم :-2-25-:

 

خوب خوش اومدم دیه:-2-32-:

 

دلتون برام تنگیده بود نه؟؟:-2-14-:

 

میدونستم جوابتون آره هستش:-2-04-:

 

راستش میخواستم بگم که::-2-35-:

 

من این هفته از ۲ شنبه تا ۵ شنبه نیستم:-2-32-:

 

دارم میرم اردبیل و ارومیه اگه خدا بخواد:mrgreen:

دلم برای همتون خعیلی میتنگه:-2-34-:

 

:-2-35-:THE END:-2-35-:

 

 

 

تفاوت پسرا با مارمولك:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شوخى كردم بابا!

پسرا هيچ تفاوتى با مارمولك ندارن

 

 

ادامه مطلب.......

ادامه نوشته

درسته!


  







                 دختر بودن عیب نیست یه مریضیه...!                         بعععله!

رمان 2

سیلاااااااااااااااااااااااااااااام من دوباره اوووووووووووومدم


رئيس: خجالت نمي‌كشي تو اداره داري جدول حل مي‌كني؟

كارمند: چكار كنيم قربان، اين سروصداي ماشينها كه نمي‌ذاره آدم بخوابه!


ﯾﻪ ﭘﺎﮐﺖ ﺷﯿﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﯿﺪﺵ ﻣﺎﻟﻪ ﻓﺮﺩﺍﺱ!!

ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺑﺨﻮﺭﻣﺶ ﯾﺎ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﻪ؟!


واقعا شانس آوردیم بیشتر بیماریها رو اون اوایل خارجی ها کشف کردند

.و اسم خودشونو گذاشتن روش وگرنه مثلا بجای پارکینسون

.باید میگفتیم مرض کامبیز یا تب اقدس یا درد حاج مرتضی وبرادران به غیر مجتبی


با رفیقم وایسادیم کنار اتوبان یه موتوری با صد تا سرعت از کنارمون رد شد .

دوستم میگه موتور بود ؟ میگم : پ ن پ میگ میگ بود!


برین ادامه بازم رمان خوشگلمووووووووووووووون بخش دوم
نظر هم یادتون نره


ادامه نوشته

خخخخخخخخخخخخ

مقایسه طرز فکر دختر ها و پسرها

در تنهایی به چه چیز فکر می کنن؟
دختر: یعنی میشه فوق تخصص پزشکی بگیرم و زحمتام به حدر نره.
پسر: یعنی میشه پزشکی دانشگاه تهران قبول شم و اونجا یه دختر پولدار تور کنم و با پول باباش یه بنز آخرین سیستم بگیرمو با رفقا بزنیم بریم کنار دریا! (اینم از معرفتتون پول طرف و بگیرین و با رفقا برین عشق و حال.
تو خیابون تنها راه میره سرش هم پایینه
دختر: مهم نیست تو چه رشته ای داره تحصیل می کنه اما تو فکره که در مورد همه رشته ها تقریبا عالم شه.
پسر: اگر رشته تحصیلیش تجربی باشه همش داره در مورد ریز به ریز اجزای بدن ملت فکر میکنه
و اگه ریاضی باشه معادله ان (n) مجهولی رو ذهنی حل می کنه و زمان بندی.
تو مغازه لباس فروشی
دختر: دنبال زیباترین لباس میگرده که از خریدش راضی باشه قشنگ چرخشو میزنه و بعد خرید میکنه آخرشم از چیزی که خریده چندان راضی نیست چون دنبال بهتریناست و دیدش مثه پسرا کوته نیست که به کم قانع هستن.
پسر: لباسای زشت رو سری انتخاب میکنه که سری برسه سر قرار نکنه دیر کنه و طرف بره انقد که یادش میره بقیه پولشو پس بگیره.
وقتی از یکی بدشون بیاد
دختر: سعی میکنه طرفو نبینه یا بی محلش میکنه.
پسر: تمام تلاششو میکنه آبروی طرفو ببره و ضایعش کنه.
وقتی با دوستاش تو خیابون را ه میره (دوستای همجنسش)
دختر: می چسبن به هم تازه بعضیهاشون هم دست همو می گیرن با صدای آروم غیبت می کنن یا در مورد لوازم آرایش جدیدی که خریدن حرف می زنن یا در مورد درس و فعالیت های علمی بحث میکنن.
پسر: با 20 سانت فاصله کنار هم حرکت میکنن و در مورد مسایل بی خود بحث می کنن.
اگه بعد از مدتی هم رو ببینن
دختر:تا همدیگرو میبینن یه احوالپرسی گرمی میکنن بعدشم آمار بقیه رو از همدیگه میگیرن که از حال دوستای دیگشون با خبر شن(انقد که مهربونن)
پسر: مهم نیست چند وقته هم دیگرو ندیدن فقط با یه سلام و خوبی بعدشم میگن خداحافظ(انقد که بی احساسن).

وقتی می رن کتابخونه
دختر: دنبال کتابای باحال میگرده که پر از هیجان باشه و جدیدترین کتابهای علمی که همیشه بروز باشه.
پسر: تو لیست کتابا کتابای مثلا علمی رو پیدا میکنن و بعد ریز به ریز مطالعش میکنن و اگه چیزیم ازشون بپرسی مثه بلبل جوابتو میدن یا فقط رمان عشقی میخونن که مثلا مخ زدنشون بهتر شه.
وقتی بحث درس و کنکور میاد وسط
دختر: روزی 5 ساعت درس میخونه و آخرش یه رشته ی خوب جای خوب قبول میشه و سعی میکنه درس رو به خدمت خودش در بیاره(ماشالاه هوش دخترا زیاده).
پسر: روزی 29 ساعت مطالعه میکنه و آخرشم گند میزنه بعد میگه من میخوام برم سربازی مردو چه به درس و مشق میخوام در خدمت جامعه باشم.
وقتی می خوان ورزش کنن
دختر: با یه لباس راحت میان پارک یکم تند راه میرن تا هوای پارک رو استشمام کنن بعدشم میرن باشگاه و با تمرین خودشونو ورزیده تر میکنن.
پسر: خودشو میکشه که تیپ بزنه بعدش میره تو پارکا ول میچرخه که شاید بتونه مخ یکی این دخترای که صبحا میان ورزش رو بزنه.
وقتی تو خیابون یک ماشین آخرین سیستم و اسپورت می بینن
دختر: میگه ایول عجب ماشینیه!مبارک صاحبش.

پسر: با حسرت نگاه میکنه بعد اگه رانندش دختر باشه خودشونو میندازن جلوی ماشین تا شاید فرجی شه.


صندلی داغ

سلام خوبید !

منم خوبم خخخخخخ

خاله اومده اگه گفتید با چی اومده خخخخ

خوب معلومه با ی صندلی خخخ

البته از نوع داغش به به چی بشه !

بگم کی میشه یا نه !  

بزار بگم !

بگم !

بابا ولم کن دیگه من گفتم !

اه داری میری رو اعصابم اصلا میگم !

-

--

-

--

باش بابا چرا میزنی نمیگم !  

اصلا با همتون قهرم صندلی بی صندلی

خخخ شوخی کردم خوب معلومه مهدی کوچولوی سایت میشنه مهدی 66 نه مهدی خالی میشینه


از همین الان شروع شد بزنید بریم تا این آقا کوچولو رو بسوزونیم


بگو سیب  ................................................... .....  آفرین فعلا بای



اعتماد


سلام من اومدم......