سلام
شرمنده ی همتون
بچه ها (عضا )صفحه ی وبلاگ واسه من باز نمیشه میشه قالب رو عوض کنید لطفا
شرمنده ی پسرا

+ نوشته شده در دوشنبه بیستم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 20:31 توسط Aytak
|
بچه ها (عضا )صفحه ی وبلاگ واسه من باز نمیشه میشه قالب رو عوض کنید لطفا
شرمنده ی پسرا

سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم:))![]()
دوکسای گلم خوفن انشالاااا؟؟؟![]()
مماخاتون چاخه؟؟؟![]()
من اومدم![]()
خوش اومدم![]()
بازم![]()
داداش مهدی شرمنده پیامتو خوندم من تا حالا امتحان داشتم واسه همین نشد بیام شنبه آخریشه اونم بدم دیگه در خدمت گل روی شماهام :)
پست بعدیم مورد علاقه ی توئه داداشی
دخمل کره ای![]()
ادامه مطلب پلیز :)
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .