سلام

شرمنده ی همتون

 

بچه ها (عضا )صفحه ی وبلاگ واسه من باز نمیشه  میشه قالب رو عوض کنید لطفا

 

شرمنده ی پسرا

بدویین ادامه مطلب وگرنه.... :)

سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم:))

دوکسای گلم خوفن انشالاااا؟؟؟

مماخاتون چاخه؟؟؟

من اومدم

خوش اومدم

بازم

 

داداش مهدی شرمنده پیامتو خوندم من تا حالا امتحان داشتم واسه همین نشد بیام شنبه آخریشه اونم بدم دیگه در خدمت گل روی شماهام :)

پست بعدیم مورد علاقه ی توئه داداشی

دخمل کره ای

 

ادامه مطلب پلیز :)

ادامه نوشته