Taaavalod jigare man
سلااممممممممم دوست جونیـــــــــــــــــــــا

تفلد آجــــــــــــــــی گلمه هااااااااااا
یه دونه آبجیم 
ღ ghåzålêhღ
khahare goOlam omid varam dar tmame marahele zandegit movafagh bashi :)
tavalodet mobarak abji majazi man
حالا دست دست .......
...
دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . .

اینم کیک آبجیممم
غزاله جون تولدت مبارک
عاقا اینو گفتم یاد یه خاظره ی باحال افتادم
چند وقت پیش یه بار بود تولد پسر عموم
ما هم رفتیم براش یه کیک تولد سفارش بدیم
عاقا رفتیم تو مغازه خیلی شیک بعد دلم نمیومد بگم روش بنویسه محمد جان تولدت مبارک میخواستم هر جور شده اسم منم رو کیک باشه ....ببین عقده ای شدیم دیگه
هیچی دیگه چه کنم چه نکنم آخــــر به مرده گفتم روش بنویسه
(سارا جان تولد پسر عموت مبارک )
خخخخخخخخخخخخخ 




کلیییی خندیدیممممم
غزاله جون تولدت مبارک

خخخخخخخخ
.jpg)
آبجــــــی گلــــم :
نمیدونستم چه هدیــــه ای بهــــت بدم
یه شعــــر خیلــیی باحــــال سرودیدم
خخخخخخ
غزل غزل غزاله 
رفته پیش بزغاله
بزغاله شیرش داده
فرهــــاد پنیرش داده
آجی گیتـــار میزنــــه
عمو سه تار میزنــــه
یه ســــال بزرگــــتر شده
خل تــــر و پیــر تر شده
غزاله و ترانــــه آشتی کنین دوباره
غزاله جون تفلدت مبارک
امسال نصیبت بشه صد تا دونه ستــــــارک
خخخخخخخخخخخخخ
خدایی باحال بود نه ؟
(ناگفته نمونه اینو به کمک دوستم سرودیدم)

اینم واسه تمومه دوست مجازیهام به خصوص داداجی مهدی





































همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .