Taaavalod jigare man

سلااممممممممم دوست جونیـــــــــــــــــــــا


تفلد آجــــــــــــــــی گلمه هااااااااااا



یه دونه آبجیم


ღ ghåzålêhღ 


khahare goOlam omid varam dar tmame marahele zandegit movafagh bashi :)


tavalodet mobarak abji majazi man



حالا دست دست ..........



دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . .


اینم کیک آبجیممم

غزاله جون تولدت مبارک


عاقا اینو گفتم یاد یه خاظره ی باحال افتادم


 چند وقت پیش یه بار بود تولد پسر عموم


ما هم رفتیم براش یه کیک تولد سفارش بدیم


عاقا رفتیم تو مغازه خیلی شیک بعد دلم نمیومد بگم روش بنویسه محمد جان تولدت مبارک میخواستم هر جور شده اسم منم رو کیک باشه ....ببین عقده ای شدیم دیگه

هیچی دیگه چه کنم چه نکنم آخــــر به مرده گفتم روش بنویسه

(سارا جان تولد پسر عموت مبارک )

خخخخخخخخخخخخخ

کلیییی خندیدیممممم


غزاله جون تولدت مبارک

خخخخخخخخ





آبجــــــی گلــــم :


نمیدونستم چه هدیــــه ای بهــــت بدم


یه شعــــر خیلــیی باحــــال سرودیدم


خخخخخخ



غزل غزل غزاله


رفته پیش بزغاله


بزغاله شیرش داده


فرهــــاد پنیرش داده


آجی گیتـــار میزنــــه


عمو سه تار میزنــــه


یه ســــال بزرگــــتر شده


خل تــــر و پیــر تر شده


غزاله و ترانــــه آشتی کنین  دوباره


غزاله جون تفلدت مبارک


امسال نصیبت  بشه صد تا دونه ستــــــارک

خخخخخخخخخخخخخ

خدایی باحال بود نه ؟


(ناگفته نمونه اینو به کمک دوستم سرودیدم)

اینم واسه تمومه دوست مجازیهام به خصوص داداجی مهدی

بچگي ...


من بچه بودم كه هيچ همين حالاشم عاشق همشونم

واااااااااااي دهنم آب افتاد

دلم به تاپ تاپ افتاد



تولدتون مبارک...

تولدت مبارک غزاله ....

و همچنین پیشاپیش تولد سارا....

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

..

.


.

.

.

.

.

.

.

.

چیه چرا اینجوری نگاه میکنید؟؟؟؟


ادامه نوشته

:D

ein manmaaaaaaaaaaaaaa :D


ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﻓﺎﺯﯾﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ ﻣﯿﮕﻦ ﻣﺎﻩ ﻣﺎ ﺑﻬﺘﺮﯾﻨﻪ؟

ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻗﺒﻞ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﻧﺸﺴﺘﻦ ﺗﺠﺰﯾﻪ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮐﺮﺩﻥ

ﮐﺪﻭﻡ ﻣﺎﻩ ﺁﺩﻣﺎﺵ ﺑﻬﺘﺮﻥ |:

ﺣﺎﻻ ﺧﻮﺑﻪ ﮐﻪ ﻣﺘﻮﻟﺪ”دی” ﻧﯿﺴﺘﯿﻦ,ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﮐﯽ

ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﻪ!!

ﻭﺍﻻ ..

:d

ye jomle vase kasi ke delet barash tang shode


اگه من بمیرم ؟


عـــــــــــــــــاقا یه پســــــــــــــــــــــت گذاشــــــــــــــــتم

دلــــــــــــــــــم میـــــــــخواد هـــــــــــــــــمه جواب بدنــــــــــا

اگـــــــــه مــــــــــن بــــــــــــــمیرم :

اول بــــــــــــگین حستون چــــــــــــیه ؟؟(باور کنین ناراحت نمیشم )

 اولین خاطره ای از مــــــــــــــــــن




هــــمه جواب بدیــــــــــن میــــــــــــخوام بدونــــــــــــــم


!!!!!!

باز باران با ترانه

باز باران بی ترانه

با تمام بی کسی های شبانه

میخورد بر مرد تنها

میچکد بر فرش خانه

باز می آید صدای چک چک غم باز ماتم

من به پشت شیشه تنهایی افتاد 

نمیدانم...نمیفهمم...

کجای قطره های بی کسی زیباست؟

نمیفهمم چرا مردم نمیفهمند

که آن کودک که زیر ضربه شلاق باران سخت میلرزد

کجای ذلتش زیباست؟؟؟

نمیفهمم...

کجای اشک یک بابا

که سقفی از گل و آهن به زور چکمه باران

به روی همسر و پروانه های مرده اش آرام باریده

کجایش بوی عشق و عاشقی دارد؟؟؟

نمیدانم...

نمیدانم چرا مردم نمیدانند

که باران عشق تنها نیست

صدای ممتدش در امتداد رنج این دلهاست

نمیفهمم کجای مرگ ما زیباست؟؟؟

یاد آرم روز باران را

یار آرم مادرم در کنج باران مرد

کودکی ده ساله بودم

میدویدم زیر باران... از برای نان

مادرم افتاد

مادرم در کوچه های پست شهر آرام جان میداد

فقط من بودم و باران و گل های خیابان بود

نمیدانم کجای این لجن زیباست؟!!!

بشنو از من کودک من

پیش چشمم مرد فردا

" که باران هست زیبا از برای مردم زیبای بالا دست

و آن باران که عشق دارد... فقط جاریست برای عاشقان مست

و باران من و تو درد و غم دارد"

خدا هم خوب میداند

که این عدل زمینی عدل کم دارد...

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTWxp9la1NQq1RPNX9nypj8FCA6U6BI3HNkN2qpzuQ0xPuI0LSE

صندلی داغ

سلام...


دریا روی صندلی نشست....


تو همین پست سوالاتون رو ازش بپرسین....


شروع کنین دیگه.....................

انتظار....

بدترین قسمت زندگی؛ انتظار کشیدن است

 

اما ... بهترین قسمت زندگی

 

داشتن کسی است که 

 

ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد

 

 

 

یه حدیث امروز دیدم دلم نیومد نذارمش اینجا.

قابل توجه کسایی که میگن دل باید پاک باشه وظاهر مهم نیست و از اینجور حرفا و توجیه های الکی!

حضرت محمد(ص):

فاصله ی میان ایمان و کفر نخواندن نماز است. . .


خدا...


سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز

عجب گریمی !

عجب گریمی !

دستور العمل واکنش های شیمیایی حیرت انگیز

                       دستور العمل واکنش های شیمیایی حیرت انگیز


ادامه نوشته

:)

میخواهــ ی در بآره ام قضاوتــ کنــ ی....!

اینکــهـ چهـ بودـــم ....؟!

اینکـهـ چهـ شدمــــــــ .....؟!

اول
کفشــ هـآیم رآ بــپـــوـش ...

رآهــَم رآ قدمــ بزن ...

دَرد هآیمــَم را بکـــش ....

بعــدقــضآوَتــــ کــــن ..
.!!!

www_lady_3d_blogfa_com_lips_1_2_.gif

______

پیوست :سیلام بچه ها خوفید یه وبلاگ زدم گروهه واسه من و دوستمه حتما باید http://aytakoleila.blogfa.com/ :)


هه هه هه...

البــــــــــــــــــته دورازجـــــــــــــــــون بعضیا......


«قــَـبِـلـتــُم»



زَوَّجتُکَ نَفْسی فی المُدَّةِ الْمَعْلوُمَه عَلَی الْمَهْرِ الْمَعْلوُم»

بگو :«قــَـبِـلـتــُم»



.

.

.

.


الان که اینو خوندی به عقد موقت من در اومدی.

ماه عسل کجا بریم عزیزم؟؟؟






صــــــــــــــدبار....

{ مخاطـب خاص }




وقتــے בورم هســت ایــن هـمـــہ

آבم { آس }

گــــور بـابـاے هــر چی

{ مخاطـب خاص }b6c1cbcfa8b46bc860c592bfe5ff33a9.gif


http://8pic.ir/images/82556905404094338556.gif

آرام...



مثل ساحل آرام باش ،

تا مثل دریا بی قرارت باشـند ...


ساحل درخشان و جادویی در شب magic lighting in beach

انسانیت




از میان دو واژه انسان و انسانیت،

اولی در میان کوچه‌ها

و دومی در لابلای کتاب‌ها سر‌گردان است

شهادت امام رضا (ع)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه نوشته

shahab tiam

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام با نام من و تو

 

اهنگ منو تو از شهاب تیام


download

چهارشنبه ....





تلفظ صحيح چهارمين روز هفته كدام است ؟
چارشنبه ؟
چاهار شنبه ؟
چهار شنبه ؟
.
.
.
.
.
.

هيچ كدوم نيست عزيزم . سه شنبه صحيح است .
حتما درس خونده هم هستي ؟



چقـَـدر بَرآت عـَـزیزه.

شکلک های هلنیــِـﮧ وَقتــهــآے میـرے رو پُسـت وعَـڪسهـآیَش یـِﮧ ڪـآمِنتـے بـِزارے (!)

حَرف دِلتِـُـو بهش بِگــے

ڪِـﮧ چقـَـدر بَرآت عـَـزیزه....

وَلــے میبینـے خیلــے هآ اومـَـدَن حرَفهـاے تو رو بهـِــش میزَنـَטּ :

عـَـزیــــزَم ،

عآشقتـَـــم ،

جآنــَـــم ،

فَدات شـَــــم ......пиксель арт

تـــو میمونــــے و یـﮧ دُنیــــا حَرف نَگُفتــــﮧ....

فَقَط واسـَـش لایـــڪ میزَنـــے ...

ڪاشـ بِدونـــه این / لآیـڪ / یَعنــــے یه دُنیا بُغـــضُ و حـَــــرف...!شکلک های هلن

آقا من نت ندارم :(

سلام به همه ی تازه ها


فک کنم من قدیمی ترین عوض این وبم در حال حاضر خخخ یادش بخیر ی زمانی من و قرهاد و غزولی بودیم که دیگه نیستیم     


چقدر پسر امده خخخخ  

مهدی قالبو عوض کن تو چشمم

_____

ادامه نوشته

کریسمس مبارک...

christmas greeting cards 2014 2 1024x632 کارت پستال های تبریک کریسمس 2014

میلاد پیام آور توحید

صلح و مهربانی

سمبل صبر و شکیبایی

پیامبر اولوالعزم

حضرت عیسی مسیح (علیه السلام)

.

.

.

.

.

..

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

..

.

.

.


..

.

.


..

.

به شما هیچ ربطی نداره!

شما عید خودتونو نمیتونید جشن بگیرید چه برسه به عید خارجیا!

christmas greeting cards 2014 4 کارت پستال های تبریک کریسمس 2014

آدما کلا سه دستن

آدما کلا سه دستن


1:اونایی که منو دوست دارن


2:اونایی که دوست دارن منو داشته باشن


3:یا اصلا آدم نیستن!

سوگواري ...



.
.

دختر بدر الدجی امشب سه جا دارد عزا
گاه می گوید پدر گاهی حسن گاهی رضا
.
.
.

شهادت جان سوز خاتم انبياء و عزاي شهادت شاه خراسان و شهادت كريم اهل بيت

** بر عزاداران مسلمان تسليت باد **



از این روش خیلی استفاده کردم....جواب میده...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

خیلی جمله ی قشنگیه...و کاملا درسته

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

friends

a deep friend is like rainbow when the perfect amount of happiness and tearrs are mixed  the result is a colorful bridge between 2 hearts 
     i love you.................::.ghazale

خواهشا گوش کنین...

سلمان فارسی از پیامبر قول گرفت که قبل از مرگش با یکی مردگان صحبت کند واز حوادث هنگام مرگ و بعد از مرگ آگاه شود...پس ازمدتی سلمان به قبرستان رفت و طبق وعده ی پیامبر یکی از مردگان زنده شد و با او سخن گفت:

آن مرده تمام جریانات رو برای سلمان تعریف میکنه...


حاج اسماعیلی دولابی تمام این جریانات رو در یکی از سخنرانی هاشون تعریف کردن...

اگه میخوان از حوادث هنگام مرگ و بعد از مرگ که آگاه شین این فایل صوتی رو دانلود کنید...


کسی از هنگام مرگ و بعد از مرگ تا خودش نبینه خبر نداره اما این سخنرانی میتونه کمک بزرگی بهتون کنه و شاید باعث شه کمی به خودتون بیاین...


پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید چون کمتر کسی این سخرانی رو میشنوه و آگاه میشه و مورد لطف و رحمت الهی قرار میگره...


از ما گفتن بود/ واقعا ضرر میکنید اگه گوش ندید...



حجم 22 مگابایت....

download


ر.ی.د.ی.م رفت!

این روزا بردن آفتابه ، سر جلسه امتحان از اوجب واجباته {-7-}



اما وجود ندارند


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

נڅتړۅכּﮧ


دنــیـآے مـآ  נخـتـَرآ : (◡‿◡✿)

پـره از لـآکـآے رَنـــگـــآرَنـگ

رژ لبـآے پـُـر رنـگــــــ

پـر از سـتــــ کـردن  נامـن بـآ تـآپـــــ

سـآپــورتـــ ، سـآقـآے رَنـگـــے

پــر از قـراراے נختــرونـﮧ

נورهمـــے 

تلفنــآے נوسـآعتـﮧ [!] بـآ

مـوضـوع: مخـآطـبـــ خـآص

گــریـﮧ کـرנنـآے یـواشکــے

زیــر پتـوهـآے صـورتـے

 دفتــرچـﮧ خـآطـراتـــــ 

قـولــ נاנن بهـَـم נیگـﮧ

ســر فـرامـوش کـرנنـآے بعضیـآ

قـولــ נاנن بهـَـمُ اینکـﮧ

فـرנا یـﮧ روز جـَـנیـנِه

پـآستـآ خـورנن تـو کـآفـﮧ נنـج !!!

آهنـگــــ گـوش נاנنـآے نصفــﮧ شبـے

بـآ نـآراحتـی بهـم زنـگـــ زנن و

چنــנ נقیقـﮧ بعـנ

از شـوخیـآے هـم  خنـנیـנنJ 

آرآیـشـگــآه رفتنـآے هـول هـولکـے 

اس נاנنـآے شبـونـﮧ :

ـ بهـتــــ زنـگــ زנ ؟ ـ نـﮧ گـوربـآبـآش !

گپــــآے ۴-۵ تـآیـی נور میـز و


 نسکـآفـﮧ خـورנن

کلمـﮧ هـآے رمـزے کـﮧ

فـقـط خــوנمــون معنیشـو میـנونیـم

رازایـے کـﮧ فـقـط خــوנمـون  ازشـون خبـر נاریـم

נنیـآے مـآ پـره از

لبـآسـآے سفیـد و تـورآے پـفــ پـفــے و

مخآطبـآے خـآصمـون کـﮧ

شـآهـزاנه ے سـوار بـر اسـبـــ سفیـנمـونـن !

נنیـآے مـآ دختـرا پـره از  احسـآسـآتــــ پـآکــــ  و

رویـآهـآے נخـتـرونـ


به سلامتی دنیای دخترونمون نظر بـــــــــده:)




ما شیرازیا خیلی هم ورزشکاریم :)

مکالمه دوتاشیرازی:

شیرازی 1 :میگما میوی عصری یی دوری با ای دوچرخو بزنیم؟

شیرازی 2 :ها کاکو من عاشق ورزشم



همان روز بعد از ظهر در ادامه مطلب




ادامه نوشته