ما شیرازیا خیلی هم ورزشکاریم :)

مهدی 66 نوشت : عامو حده اقل ای جکورها میزدی بالو
که نگن شیرازیا تنبلن
+ نوشته شده در یکشنبه هشتم دی ۱۳۹۲ ساعت 13:33 توسط مهدی 66
|

همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .