قيام آبي جمعه آبي ...

استقلالی:ما دو تا قهرمانی تو آسیا داریم شما چی؟
لنگی:خب ما هم 6 تا زدیم
استقلالی:ما دو بار رفت و برگشت بردیمتون.
لنگی:خب ما هم 6 تا زدیم
استقلالی:ما بین 350 تیم برتر دنیا 110 امیم اما شما هنوز تو رده بندی وارد نشدید
لنگی:خب ما هم 6 تا زدیم
استقلالی:ما 5 بار قهرمان جام حذفی شدیم شما 4 بار
لنگی:خب ما هم 6 تا زدیم
استقلالی:علی سامره ثانیه 30 بهتون گل زد
لنگی:خب ما هم 6 تا زدیم
استقلالی:ما از الغرافه 5_0 نباختیم
لنگی : خب ما هم 6 تا زدیم
استقلالی:امسال جام نگرفتیدا
لنگی:خب ما هم 6 تا زدیم
استقلالی:حالت خوبه؟
لنگی:خب ما هم 6 تا زدیم
+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 16:0 توسط ترانه
|
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .