:)))))
اگه یه شب که یکدفعه ازخواب پامیشی باهمچین صحنه ای مواجه بشی چکارمیکنی؟!


من که میرم جلو باهاش سلام و علیک میکنم
اگه ادم خوبی بود اگرم نه
که دوتا پا دارم یه ده بیستا دیگه
قرض میکنمو الفرار میزنم به چاک 
چون ادم مشخصی هم نیست که جفت پا برم تو صورتش
منتظر نظراتتون هستم دوستانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
+ نوشته شده در شنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 12:49 توسط ویولت
|
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .