اگه یه شب که یکدفعه ازخواب پامیشی باهمچین صحنه ای مواجه بشی چکارمیکنی؟!:-2-20-:


من که میرم جلو باهاش سلام و علیک میکنم:-2-25-::-118-: اگه ادم خوبی بود اگرم نه:-2-20-: که دوتا پا دارم یه ده بیستا دیگه:-2-35-: قرض میکنمو الفرار میزنم به چاک :-2-06-::-2-06-:چون ادم مشخصی هم نیست که جفت پا برم تو صورتش:-2-09-:


منتظر نظراتتون هستم دوستانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم