فقط خانمها بخونند…
فقط خانمها بخونند…
چرا خدا مردها را آفرید؟
۱٫ هدف خاصی نبود
۲٫ گِل اضافه مونده بود
۳٫ نسخه آزمایشی بود
۱٫ از نظر خدا مردها وجود خارجی ندارند
۲٫ مگه ما روی زمین مرد هم داریم
۳٫ وجود اینگونه از درندگان برای موازنه جمعیت روی زمین ضروری به نظر میرسد
۱٫ چیز خاصی نمیآفرید
۲٫ پیراشکی
۳٫ خروس دریایی
۱٫ مگه قراره اتفاقی بیافته
۲٫ خارشتر کویر لوت که آفت نداره
۳٫ اکوسیستم به شرایط بدون انگل برمیگردد
۱٫ چه وقت مردها عاشق نمیشوند!
۲٫ هر وقت مامانشون بگه
۳٫ چون یکدفعه میشوند خودشان هم نمیدانند که کی میشوند
۱٫ در همون وقتی که عشق جدید خود را کشف میکنند
۲٫ جدید و قدیم نداره فقط بازیگر نقش زن عوض میشه .(قانون ۴ نیوتن)
۳٫ بستگی تام و تمام به میزان تستسترون دارد.
۱٫ هر شب
۲٫ هر وقت که خدا بخواد
۳٫ هر وقت تستسترون بگه
۱٫ اون موقع نمیتونن کار خاصی بکنن!
۲٫ تمام تلاششون رو میکنن که بتونن ۱ کاری بکنن!
۳٫ به مامانشون میگن که ۱ کاری بکنه چون دیگه وقتشه که اونا رسما خیلی کارا بکنن!
۱٫ چیزی نمیگن چون وقت عمله
۲٫ با تور
۳٫ با چنگول
۱٫ هر که پیش آمد خوش آمد
۲٫ به روش جستجوی ترتیبی در لیست سیاه
۳٫ ده بیست سی چهل
شما جدی نگیر جهت مزاح گفتن…
چرا خدا مردها را آفرید؟
۱٫ هدف خاصی نبود
۲٫ گِل اضافه مونده بود
۳٫ نسخه آزمایشی بود
۴٫ اصلا کار خدا نبود
۱٫ از نظر خدا مردها وجود خارجی ندارند
۲٫ مگه ما روی زمین مرد هم داریم
۳٫ وجود اینگونه از درندگان برای موازنه جمعیت روی زمین ضروری به نظر میرسد
۴٫ حالا چه عجله ایه؟
۱٫ چیز خاصی نمیآفرید
۲٫ پیراشکی
۳٫ خروس دریایی
۴٫ فضای خالی
۱٫ مگه قراره اتفاقی بیافته
۲٫ خارشتر کویر لوت که آفت نداره
۳٫ اکوسیستم به شرایط بدون انگل برمیگردد
۴٫ یه هیولا کمتر دنیا قشنگتر
۱٫ چه وقت مردها عاشق نمیشوند!
۲٫ هر وقت مامانشون بگه
۳٫ چون یکدفعه میشوند خودشان هم نمیدانند که کی میشوند
۴٫ یک روز از همین روزا !
۱٫ در همون وقتی که عشق جدید خود را کشف میکنند
۲٫ جدید و قدیم نداره فقط بازیگر نقش زن عوض میشه .(قانون ۴ نیوتن)
۳٫ بستگی تام و تمام به میزان تستسترون دارد.
۴٫ رابطه مستقیم با نظر مادر بزرگ کودک فهیم دارد.
۱٫ هر شب
۲٫ هر وقت که خدا بخواد
۳٫ هر وقت تستسترون بگه
۴٫ سیکل خاصی ندارند
۱٫ اون موقع نمیتونن کار خاصی بکنن!
۲٫ تمام تلاششون رو میکنن که بتونن ۱ کاری بکنن!
۳٫ به مامانشون میگن که ۱ کاری بکنه چون دیگه وقتشه که اونا رسما خیلی کارا بکنن!
۴٫ میرن کلاس آمادگی جسمانی!!
۱٫ چیزی نمیگن چون وقت عمله
۲٫ وقت نمیکنن چیزی بگن
۳٫ اولش چیزی برا گفتن ندارن ولی بعد که خرشون از پل گذشت نطقشون باز میشه
۴٫ در این برهه از تاریخ طبیعی هیچ کس نمیفهمه که اونا چی میگن
مردها چطور زن زندگی شون رو میگیرن؟
۱٫ با دست۲٫ با تور
۳٫ با چنگول
۴٫ با زبون
۱٫ هر که پیش آمد خوش آمد
۲٫ به روش جستجوی ترتیبی در لیست سیاه
۳٫ ده بیست سی چهل
۴٫ به قول مادر بزرگ پسر، دختر مثل پارچه میمونه هر روز ۱ مدل بهترش میاد، وامیستن بهترش بیاد
چند بار گفتید واقعاً،واقعاً !! خیلی به مردها خندیدید!
شما جدی نگیر جهت مزاح گفتن…
+ نوشته شده در چهارشنبه دوازدهم تیر ۱۳۹۲ ساعت 21:39 توسط ویولت
|
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .