درد دل من
خدایا حواست هست؟!
صدای هق هق گریه هایم...
از همان گلویی می آید که تو...
از رگش به من نزدیک تری!!
***
ما را زندگی ساخت
خدا کند شما را اندیشه ها بسازند
***
ــه نمـی دانــی…!
هیچــکس نمــی دانـــد…!
پشت ایــن چهــره ی آرامـ در دلــــم چه میگــذرد…!
نمـی دانـی…!
کســی نمـی داند…..!
ایــن آرامش ظاهــــــر و این دل نـــــــا آرام…!
چقــدر خسته امـ میکنــد…!
***
گاهی دلم می خواهد ...
دمپایی هایم را
پا به پا بپوشم...!
تا ببینم " هنوز "
کسی حواسش به من هست..؟!
***
در زندگی
هرکسی را که دوست بداری از او ضعیفتری
زیرا برای راضی نگه داشتنش
حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی…
بابای
+ نوشته شده در سه شنبه یازدهم تیر ۱۳۹۲ ساعت 10:39 توسط Aytak
|
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .