خدایا حواست هست؟!


صدای هق هق گریه هایم...


از همان گلویی می آید که تو...


از رگش به من نزدیک تری!!


***

ما را زندگی ساخت
خدا کند شما را اندیشه ها بسازند


***

ــه نمـی دانــی…!
هیچــکس نمــی دانـــد…!
پشت ایــن چهــره ی آرامـ در دلــــم چه میگــذرد…!
نمـی دانـی…!
کســی نمـی داند…..!
ایــن آرامش ظاهــــــر و این دل نـــــــا آرام…!
چقــدر خسته امـ میکنــد…!


***

گاهی دلم می خواهد ...

دمپایی هایم را

پا به پا بپوشم...!

تا ببینم " هنوز "

کسی حواسش به من هست..؟!


***

در زندگی
هرکسی را که دوست بداری از او ضعیفتری
زیرا برای راضی نگه داشتنش
حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی…




بابای