(او)...

خـوבمــآלּ را زیـبآ مے کُنیمـ برآے نگـآه هـآے غیـر ؛
غـآفل از اینگـه از نگـآه ِ \” او \” رآنده مے شـویمـ…
اویے که بـآید بخـواهבمــآن…!!
+ نوشته شده در پنجشنبه یکم اسفند ۱۳۹۲ ساعت 9:34 توسط رها
|
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .