vaghte khodahafeziye :)
salam bax :D
aval az hame ke kheyli khoshhalam ke hamatoono dobare kenare ham mibinam O omidvaram hamishe shad bashid :D
rastesh man dg nemitoonam in ja bemOOoonam be 1000 dalil ke mitasefane hich koodoomo nemitOoOonam begam :(
Az modire khoobemoonam (mahdi) kheyli mamnoonam ke in jaro be NahVe AHSAND dare micharkhOoOne va Omidvaram ke tOoOkaresh movafagh bashe :)
delam barye hamatOoOon makhsoosan Amoye bivafam mehdi66 abji sara va agha farhad o dadashe golam mahD va hame ohame tang mishe :)
moraghebe khodetoono o khoobiyatoon Bashid bache ha :)
man faghat in ja faaliyat daram khoshham misham bem Sar bezanid :)
www.eima.ir (ke nemidoonam chera telan MaSduD shode) pic
va webe khodam :www.ghazoli.blogfa.com
khodanegah dar :)

+ نوشته شده در جمعه یازدهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 22:44 توسط ghazaleh
|
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .