جه میشد؟

چـﮧ مـے شُـב اگِر...
دنیآ یِکـ بازے را بـﮧ مآ مـے باختـ!
مَگَر چـِِِِﮧ لِذِتـے בارَב این بُُُُرבטּ هآے تِکرارے!!!
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم دی ۱۳۹۲ ساعت 13:48 توسط darya
|
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .