نیش زدن طبیعتشان است...


از مردم نرنج...
نیش زدن طبیعتشان است. . .
عمیریست به هوای بارانی میگویند:
هوا خراب است...!
باران میبارد!...
+ نوشته شده در سه شنبه سوم دی ۱۳۹۲ ساعت 14:36 توسط مهدی
|


از مردم نرنج...
نیش زدن طبیعتشان است. . .
عمیریست به هوای بارانی میگویند:
هوا خراب است...!
باران میبارد!...
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .