یادش بخیر یه زمانی بود اینجا پر دعوا حرف و حدیث بود اما شلوغ و صمیمی کاش بشه اینجا مثل قدیم شه باهمون دعواها و آشتیا ......

با همون صمیمیت .... :(

______________


بیاید کمی خدایی باشیم 


کمی یقین به جهنم 


کمی یقین به اسلام 


کمی حجاب


دوری از دروغ


غیبت ......


آره این اسلام است 


........


بیاید از خود تغییر را شروع کنیم