:(
یادش بخیر یه زمانی بود اینجا پر دعوا حرف و حدیث بود اما شلوغ و صمیمی کاش بشه اینجا مثل قدیم شه باهمون دعواها و آشتیا ......
با همون صمیمیت .... :(
______________
بیاید کمی خدایی باشیم
کمی یقین به جهنم
کمی یقین به اسلام
کمی حجاب
دوری از دروغ
غیبت ......
آره این اسلام است
........
بیاید از خود تغییر را شروع کنیم

+ نوشته شده در دوشنبه دوم دی ۱۳۹۲ ساعت 19:30 توسط Aytak
|
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .