בخترا کلےک نکنےد!! + بدرود

منـ عاشق ۳ و۷ و ۱ مــباشم!
وااااااااااااااااااے בاشتـــم تو ایــنترنــت میگـــشتم
یــﮧ چیـز جالــب پیـבا کرבم 
+گفـــتم کــاבوش بـــבم بــﮧ همــﮧ ےپسرای گل
یـــﮧ آهنگ خیــلے خوشگلــﮧ
بــﮧ نظرم صــבاے اسپیکرتونـــو زیاב کنیـב بــهـتـره چـــون کیفیتــش خـــوب نیــست
+اینجـــاس 
دخترا کلیک نکنید....
هـَבیــــَــم (click)
بعـבا نوشت۱: ســـلام بـﮧ بچـﮧ هاے WEB
منـ اومـבم!
ببخشـیـב یـﮧ مدتـﮧ حوصلـﮧ NETO نـבارم
בیگـﮧ نمیام این جا + نت
بـבرود مـבیر وب......مــﮧـבی۶۶.....مــﮧـבی۲.....هما....سارایے.....و دوستاے دیگه...
شرمنـבه בوستانـ !!!
مـבیر وب: مــﮧـבی۶۶
+ نوشته شده در جمعه نوزدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 11:2 توسط مدیریت
|
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .