تجربه.......
غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن
دلت را بتکان
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین،
بگذار همانجـــا بماند
فقط از لابلای اشتباهاتت،
یک "تجربه" را بیرون بکش،
قاب کن و بزن به دیوار دلت...
دلت را بتکان
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین،
بگذار همانجـــا بماند
فقط از لابلای اشتباهاتت،
یک "تجربه" را بیرون بکش،
قاب کن و بزن به دیوار دلت...
+ نوشته شده در چهارشنبه هفدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 22:18 توسط مدیریت
|
همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .