لهجه مشهدی
ای قربون لهجمون برم!
-اگه کسی نفهمید بگه براش توضیح بدم...

+ نوشته شده در دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۲ ساعت 14:29 توسط مهدی
|
-اگه کسی نفهمید بگه براش توضیح بدم...

همه ی نظرات (با حفظ شئونات انسانی) تایید میشن .